[Inne] Problemy z podciśnieniem sterującym turbinę

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Pavvel
    Classic
    • 2010
    • 5

    [Inne] Problemy z podciśnieniem sterującym turbinę

    patrzac na funkcjonalnosc (brak radia) to po prostu odtwarzacz pendrive'o-podobny. Takie najtansze odtwarzacze kosztuja wlasnie tyle. Mam wrazenie ze o ile dawniej roznica miedzy tanim a drozszym sprzetem byla (radio, mechanika CD czy kaset) to teraz jak to sie sprowadza do oczytu mp3 to pewnie ten sam chinczyk sklada, a roznica pewnie tylko w design.

    [ Dodano: Sro 28 Paź, 09 13:56 ]
    a co powiecie o czyms takim?
  • Mariusz72
    Classic
    • 2008
    • 2

    #2
    [Inne] Problemy z podciśnieniem sterującym turbinę

    Witam wszystkich mam pytanko mam skodę oktawię 1.9 110KM + czip i mam problem z podciśnieniem od doładowania turbiny .Włóaśnie zregenerowałem turbinę wymieniono mi zawór bo był uszkodzony i w chwili obecnej ten element pracuje ok.ale zawór podciśnieniowy (biały na podszybiu chyba N75) nie reguluje dopływu powietrza do turbiny wobec powyższego zaworek przy turbinie jest cały czas zamknięty i po gwałtownym dodaniu gazu i odpuszczeniu samochód się dławi a wczasie jazdy ma się wrażenie że coś go wychamowuje a każde odpuszczenie gazu jest słyszane poprzez dziwne wibracje powietrza.Nadmieniam że gdy zdjęty jest wężyk podciśnieniowy górny od zaworka to samochód zachowuje sie normalnie ale turbo nie działa albo działa w minimalnym stopniu.Proszę o radę co może być tego przyczyną,dodaję że zmieniałem ten zawór na sprawny od innego samochodu i efekt był taki sam.Pozdrawiam.
    Mario72

    Komentarz

    • kristo
      Rider
      S_OCP Member
      • 2004
      • 266

      #3
      Mariusz72, tak w sprawie formalnel - ALH miały tylko 90 kM....
      a jak w kwestii wężyków idących od i do tego zaworu? - może któryś z nich jest po prostu przytkany? ..
      Pink Floyd fan.

      Komentarz

      • bradley
        L&K
        • 2008
        • 1465

        #4
        Niepozamieniales wezykow kolejnoscia?
        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

        Komentarz

        • Mariusz72
          Classic
          • 2008
          • 2

          #5
          Dzięki za odpowiedz w kwestji wężyków to napewno ich nie zamieniłem chodzi o to,że podawane jest ciągle podciśnienie na zawór przy turbinie co powoduje,że jest cały czas zamknięty i turbina tyra na 100% natomiast odnośnie oznaczenia silnika to nie wiedziałem jaki wybrać na pewno ma 110Km rok.produkcji sam.2001.Nie wiem co steruje tym zaworem powinien w trakcie dodawania gazu zamykać zawór w turbinie a jak odpuszczasz to go otwierać a tego nie robi.Proszę o jakąś wskazówkę co mogło się popsuć. :cry:

          [ Dodano: Wto 06 Sty, 09 17:57 ]
          Ponownie witam wszystkich mam nadal problem z podciśnieniem w samochodzie teoretycznie sprawdzone na kompie-zawory podciśnieniowe ok n-75 doładowanie 1,1bar jak mam odłączoną turbinę samochód jedzie ok.ale jak podłączę turbinę to jak gawłtownie dodam gazu i puszczę to silnik się dusi dopiero po chwili wchodzi na normalną pracę ponadto w filtrze powietrza słychać jakby się dławił........ no i w trakcie jazdy ma sie wrażenie że turbina nie pracuje swobodnie brak płynnosci kakby coś blokowało przepływ powietrza . :cry:
          Mario72

          Komentarz

          Pracuję...